söndag 23 januari 2011

Brudbuketten

Det är ju ännu rätt så långt kvar till bröllopet, men det är mycket som måste planeras redan nu. Nu tillhör väl inte brudbuketten det man måste bestämma sig för nu, men i alla fall. Jag tror nu att jag vill ha en helvit bukett och har börjat leta efter inspirationsbilder att visa för mannen som ska fixa den. Vilken är finast?

Kallor och orkidéer

Rosor

Rosor och kallor

Enbart kallor, vackert klädt skaft.

Rosor, kallor och nejlikor

Rosor och fresia

Inte vit men väldigt vacker, kan jag också tänka mig.

5 kommentarer:

  1. åh vilka vackra buketter! :) personligen är jag väldigt svag för röda rosor, så röstar på den sista! ;)

    SvaraRadera
  2. I love the one with white roses!

    http://eros2011psyche.wordpress.com/

    SvaraRadera
  3. Fina brud buketter =) Jag älskar den med rosor och kallor

    SvaraRadera