lördag 13 augusti 2011

En vecka kvar

En vecka kvar och jag kollar vädret flera gånger om dagen :-). Det senaste är att det ska bli regn på förmiddagen, men halvmulet på eftermiddagen. Helt OK. Det är ju ett bra fotograferingsväder, men det hinner nog ändra sig flera gånger till.

Idag är jag klar med själva klänningen, jag har bara några klädda knappar på skärpet kvar. Kanske kommer en bild i morgon. Måste stryka den också.

Sen har jag också bakat bullar och chokladbollar som jag ska frysa in och bjuda på nästa söndag då vi ska ha presentöppning här hemma.

Det ska bli mer bakat i morgon och jag kanske hinner en sockerkaka i kväll också.

Servettvikning pågår också. Erik och Vickan (barnen) började igår, jag ska försöka på tid till att fortsätta i morgon.


2 kommentarer:

  1. Ser mumsigt ut!!
    Lycka till på lördag!! Hoppas ni får en fantastisk dag,
    Hälsningar
    Yasse

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Yasse! Vi kanske hörs efteråt.
    /Carin

    SvaraRadera